پرسپولیس زلزله ...........

سلام به همه ...... !!!!!



خوب هستید که  این پرسپولیس ماه هم که مثل همیشه گل کاشت  چه رکوردی کاشتیم  چشم همه اس اس ها کور ( البته اونا هم بد نزدن  ) ولی بی خیال بازی خودمون رو عشقه ۵ : ۱ رو برید بچسبید   ( قبلا گفتم ولی بازم می گم اگه استقلال تیم بود اسمش رو می ذاشتن پرسپولیس  ) .

بازی جالبی بود حتی فکر نمی کنم خوشبین ترین طرفدار هم می تونست چنین بازی ای رو پیش بینی کنه .
پرسپولیس شروع سریع و نسبتاً خوبى داشت ولى وقتى دو ضربه جبارى و کاظمیان به ثمر ننشست، این تیم افت کرد و فرصت را به فجی های زرد پوش خود داد تا زرد ها توپ و میدان را به طور تقریبى در دست بگیرد ولی در اخر معلوم نشد که پرسپولیس تو رخت کن چی کار کرد که یه هو یکپارچه شد  .
تو نیمه دوم ابتدا روى کرنر دقیق رضاپور و حرفه یى گرى گل محمدى و مهدوى که یک کانال عالى براى انصاریان ایجاد کردند، مدافع پیش تاخته و شماره ۸ پرسپولیس تیم خود را پیش انداخت. تا دقیقه ۶۷ این پرسپولیس بود که ۲ گل دیگر توسط کاظمیان و اولادى به ثمر رساند تا پرسپولیس بار دیگر در جدول رده بندى بالاى سر استقلال برود ( چشم تون کور اس اس ها ).

 و اما اتش حکله های پرسپولیس  تمام نشد  و فرار سریع جبارى با خطاى زارع به یک پنالتى تبدیل شد تا انصاریان خودش را ۲ گله و تیمش را ۴ گله کند.
 و بالاخره در فاصله ۵ دقیقه تا پایان بازى روى اشتباه فاحش کاپیتان این روز فجر یعنى بهرام شفیعى، این رضا جبارى بود که بازى خوب خود را با یک گل حرفه یى و با ضربه یى چیپ تکمیل کرد تا پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن بحران  هایی  به یه پیروزی خوب دست یابد
در دقیقه ۹۰ هم انصاریان اخراج شد تا پرسپولیس رو در هفته ۱۱ همراهی نکند.

هفته دهم مسابقات لیگ برتر باشگاه هاى تهران
پرسپولیس ۵
گل ها: على انصاریان (۵۶ و ۷۸- پنالتى)، جواد کاظمیان (۶۱)، مهرداد اولادى (۶۷) و رضا جبارى (۸۵)
پاس گل: میثم رضاپور (۵۶)، پژمان جمشیدى (۶۷) و رضا جبارى (۷۸)
فجر سپاسى یک
گل: فرشید طالبى (۷۵)
پاس گل: محمود محمدى
داور: محسن ترکى
کمک ها: رضا سخندان و حسن
کرباس فروش
اخطار: على سلمانى، پژمان جمشیدى، مهرداد اولادى (پرسپولیس)، فرهاد طباطبایى، حسن فرجى مقدم و محمود محمدى (فجر سپاسى)
اخراج: على انصاریان (پرسپولیس- ۹۰)
بهترین بازیکن: رضا جبارى (پرسپولیس)

پرسپولیس: محمد محمدى، محمدرضا مهدوى، على انصاریان، بهروز رهبرى فرد، على سلمانى (۳۷- پژمان جمشیدى)، میثم رضاپور، کریم باقرى (۷۷- سهراب انتظارى)، یحیى گل محمدى، جواد کاظمیان، مهرداد اولادى (۷۹- ابراهیم اسدى) و رضا جبارى.

خوب دیگه من باید برم  تا بعد یا علی ......


سلام ......... سلامی دوباره

سلام


خوب هستید . ما بعد از یه عمر بد بختی دوباره شروع به نوشتن کردیم خوب دیگه مشکل داشتیم ( پیش می یاد دیگه) شما ببخشید . می بینم که پرسپولیس هم از اس اس جلو زد ( تبریک می گم  ) ولی خیلی حال کردم سنگین باختن  ( دو بازی رو پشت سر هم باختن) جدول لیگ رو که نگاه می کنم خیلی حال میکنم . اخه طرف داراش بیا قد قد کنند بعد تیمه اونا خراب کاری کنه . از این به بعد هم هفته ای ۲ بار اپدیت می کنم. خوب  دیگه من باید برم .
  
تا بعد یا علی داش علیرضا