سلام


ماشاالله چه تیمی داریم از ذوب اهن باختیم  دیگه داره این مسئله برام جالب می شه چون هر وقت پرسپولیس می بازه خندم می گیره.
اینم لیگی بود از لیگ های دنیا. ولی هنوز جام حذفی تموم نشده .
اگه خدا بخواد تو جام حذفی قهرمان می شیم به کوری چشمه همه راستی داشتم تو اینترنت می گشتم یه مطلب جالب پیدا کردم  : داشتیم با بچه ها حرف می زدیم در مورد روابط انسانی و طبق معمول من رفته بودم رو منبر . داشتم می گفتم : - ارتباط چشمی در انسان خیلی مهمه . میدونی میگن قبل از طلاق بین یک زوج اولین چیزی که از بین میره  همین eye-to-eye contact هست. این ارتباط چشمی خیلی مهمه ادم خودش میفهمه وقتی با یکی قهر می کنه . اولین چیزی که اتفاق میفته اینه که دو طرف نمی تونند تو چشم های هم نگاه کنند.
 یا مثلا این جمله خیلی جالبه : از انتگرال خسته شدم
دلم برای لانتانید ها و اکتنید ها تنگ شده 

برای متان و تک تک اوربیتال های فعال اتمهاش
برای اسید کلریدریک
عجیبه که من نانجیب.
دلم برای گاز های نجیب لک زده باشه
.
خوب دیگه خوشی تموم بریم سر اصل مطلب فکر کنم شنیده باشید سوبل استفا داده  به نظر من بهتر شد چون همه چیز دسته پروین اومده فکر کنم پرسپولیس بهتر نتیجه بگیره .
راستی یه چیزه خیلی مهمتر میگن اگه هاشمی رئیس جمهور نشه مایلی کلنگ سر مربی تیم ملی می شه . پس دوستان به هاشمی رای بدین .
تا اپدیت بعدی بای.......

سلام



سلام علیکم.
خوب هستید ؟ بخدا می خواستم اپدیت کنم ولی این درس لعنتی نمی گذاشت .
الان هم که اومدم نمی دونم چی بگم ولی این عکس ها رو می زارم . راستی سعود ایران رو تبریک می گم......














خوب من باید برم سعی میکنم زود زود اپدیت کنم .
یا علی ...بای..