پیش به سوی قهرمانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سلام .
خوبد که اقا اومدیم امروز اپدیت نکنیم  دیدیم نه نمی شه  گفتم حالا یه روزه دیگه  ولی وقتی نظر ها رو خودم دیدم نه ه ه ه ه ه ه  نمی شه ه ه ه ه ه ه ه  حتما باید اپدیت کنم . الان من ( من ها همین که داره اپدیت می کنه  ) سره سره سره کیفم  بگو چرا ؟  ها به خاطر اینکه یه تیم ته زلزله  حال کردم حال کردم دلم خنک شد  جانه شما صبح رفتم پایین ( رفته بودم نوشابه بخرم برای  ناهار  ) بگید چی شد این کره ها مثل خر سر شون رو انداخته بودن پایین من یکی هی می خندیدم  این یارو داشت گریش می گرفت( یارو داشت زیاد حساب می کرد  . فکر کرد من خرم  ) .
فردا پس فردا می خوام دوباره برم کلاس بسکتبال این کره ها تو کلاس گفته بودن ما می بریم  می خوام برم ببنم حالشون خوبه الان ( این کیمچی خورا ( چشم بادومی ها ) چقدر خواب می بینن نه ه ه ه ه ه ه ه؟).


اقا می خوام الان از بازی بگم  ما از بیرون برگشتیم تلویزیون رو روشن کردم دلم داشت می ترکید  اول بازی هی ایران حمله می کرد  من نه بابا این تیم کرش درسته تا اینکه ایران گل زد یه هو خونه ی ما رفت هوا  .
همسایه بقلی که حالش کرفته شد دید نه داره کم می یاره  رو ایران که خطا شد این مرتیکه خر شرو کرد بلند فحش دادن به ایرانی ها ( البته ما کم نداشتیم گله بدی همسایه ها ۲ تا شدن) عرض کنم  ایران با این خط حمله قهرمانه   من شک ندارم بازی بعد این چین رو می زنیم خفن ( البته بزنید به تخته). ایران که بازی رو برد فکر ساعت ۱۲ یا ۱ بود درست یادم نمی یاد می خواستم برم دم در داد بزنیم (کره سوراخه)(کیمچی خورایه بد بخت ). خدا رو شکر بردیم  : از همین جا از تمام برو بچه های تیم ملی تشکر میکنم که این کره ای ها رو لوله کردن.

۱.محمد موسی امد . توپلوویچ رو ایران شرط بست.

۲.صالحی: زارع را به هیچ تیمی نمی فروشم .

۳.دل (( مهدی )) با پرسپولیس است.

۴.انصاریان پولی را می گیرم که پروین تعیین کرده.

۵.باقری بالاخره پرسپولیسی ها هم خوش حساب شدن.

 
هر کی تو وارد شدن به وبلاگ مشکل داره لطفا
 
بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوب دیگه من باید برم!!!
تا بعد یا علی داش علی رضا

یه بازی عالی!!!!!!!



سلام

             

خوب هستید  . من که سره کیفم الان دارم حال می کنم دیروز عجب بازی ای بود  بچه ها خیلی با حال بازی کردن  کا رشون درسته  ولی اگه یه زره دقت می کردن می تونستن  یه دو یا سه تایی بزنن  اون دو فرستی که علی دایی نزد وای !!!! می تونستیم باری رو ببریم...

      

بازی خیلی با حالی بود مخصوصا  بازی علی کریمی  اون حرکت های تکنیکی اگه بازی برده بودیم حد اقل با این کره جنوبی نمی افتادیم ( با اردن می افتادیم  از اردن هم شناخت کامل دارین دیگه ) ولی شانس نداریم  بی خیال مهم اینه که اومدیم بالا.......

           

ولی انشاالله بازی بعد این کره ای ها رو می زنیم  اگه بزنیم همه می مونن اون وقت شانس قهرمانی بیشتر می شه  . ولی من موندم برای چی علی دایی تو زمین بود  اون پاش درد می کنه  به نظره من باید از عنایتی استفاده می کرد حداقل اون دو فرصت رو گل می کرد.....
 ولی گل نکونام صحیح بو برای چی داور گل رو قبول نکرد.......

۱.فنایی و سلمانی باز هم پرسپولیسی شدند.

۲.فاطمی رسما از استقلال جدا شد.

۳. هم ایران راضی بود هم ژاپن یک امتیاز یرای رسیدن به خوش بختی.

۴. ۴۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس و  کاظمیان.

۵. کاویانپور جلوی پروین کم اورد.

۶.فنایی : از رقابت با میرزاپور استقبال می کنم.

۷. بهترین بازی با بهترین روش . برانکو به اشتباهات خود پی برد.

۸. صالح نیا  چرا تیم ملی بدن ساز ندارد؟.

البته من باید بگم دیروز اومدم نظر ها رو بدم  دیدم این پرشین بلاگ دوباره مشکل داره نتونستم ببخشید دیگه سر فرصت نظر ها رو می دوم .

تا بعد یا علی داش علی رضا .............
  

یه روز تلخ ( سیم جیم کردن باخت )...!!!

در مورد این چت روم بقل باید بگم که هر زور جمعه ساعت ۲:۳۰ تا ۵ من توش هستم  اگه خواستید بیاید
در روزی که نه استحقاق حتی تساوی داشتیم، در روزی که شادی برای ما حرام بود موفق شدیم در لحظات آخر گل تساوی را به تور دروازه عمانیها بدوزیم. ایران امروز از همان جایی ضربه خورد که در بازی با تایلند بارها و بارها متزلزل نشان داد. فضای خالی بین مدافعان، فاصله زیاد خط هافبک با خط دفاعی، نفوذهای بی نتیجه بداوی و فضای خالی پشت سر او که گل دوم را از همان نقطه دریافت کردیم. ایران به جز نداشتن تاکتیک و بر نامه و به قولی دادن میدان به عمانی ها متاسفانه اخلاق را نیز از کف داد. ساعت داور دقیقه 56 بازی را نشان می دهد. فضای پشت بداوی به یک کانال تبدیل گردیده است. بازیکنان عمان با رحمان رضایی تک به تک می شوند و رحمان چاره ای جز خطا ندارد. رحمان بلند می شود به سمت بداوی می رود: (( چرا بر نمی گردی؟)) : (( به تو چه ربطی دارد؟ همش غر می زنی)) در این لحظه بود که به ایرانی بودن خودمان تاسف خوردیم. فوتبال به کاراته و تکواندو تبدیل می گردد و شاید اگر یحی گل محمدی نرسیده بود کار به بیمارستان می کشید! بله این چنین بود که گزارشگر عرب شبکه دوبی اسپرت به یک سکوت پر معنا روی می آورد، اینجا بود که عادل فردوسی پور از خجالت نمی تواند به سمتی روی برگرداند و اینجا بود که میلیونها ایرانی متاسف شدند. برای خودشان، برای کشورشان، برای ....

ایران بازی را مساوی کرد اما آیا به راستی ما استحقاق این مساوی را داشتیم؟ ایران مشکلات فراوانی داشت. از خط دفاع تا خط حمله. کندی خط هافبک، نا هماهنگی بین بازیکنان خطوط 3 گانه. شاید اگر ابراهیم میرزاپور نبود ایران به یک شکست تلخ و سنگین رضایت می داد. در نیمه دوم ابراهیم میرزاپور بود که ما را به یاد احمد عابدزاده ها و ناصر حجازی ها انداخت. دفاع از هم گسسته ایران بارها و بارها در آفساید گیری اشتباه عمل کرد. علوی با یک کندی خاص به بازی می پردازد. قدرت بدنی تک تک بازیکنان در نیمه دوم کاهش می یابد و فقط و فقط به لطف داور مسابقه توانستیم نتیجه را مساوی کنیم. در روزی که 3 بازیکن ایران باید اخراج می شدند، در روزی که بیشتر از حد معمول وقت تلف شده از سوی داور لحاظ می شود ایران توانست بدون تاکتیک و برنامه با 1 امتیاز از میدان مسابقه خارج شود.

عرض کنم که مسابقات قبلی هیچ کس برنده نداش  ( شاید من سخت دادم ).
جواب مسابقه قبلی : با شرکت ۱۳ تیم بود !!!

به این دو جا سر بزنید جای با حالیه

http://persepolis-armin.persianblog.com

http://sorkhestan.persianblog.com

تا بعد یا علی داش علی رضا !!!!!