استقلال : ملوان


سلام
به به می بینم که پرسپولیس به سر جدول نزدیک می شه .
خوب حق پرسپولیس قهرمانی هستش .
امشب هم بازی استقلال با ملوانه باید بازی قشنگی باشه ولی اگه اس تقلال ببازه چه حالی میده
اینا فکر می کنن تیم دارن ولی نمی دونن که این تیم نیست .
فردا هم که بازی تیم محبوب همه پرسپولیس قهرمانه .
بازی استقلال و  ملوان منو یاده چند سال پیش می ندازه که استقلال  از ملوان باخت و حذف شد .
این اسقلالی ها از بازی یا ملوان دل خوشی ندارن جون ساله بعدش هم از ملوان باختند.
کم کم نزدیک امتحان های اخر سال  نزدیک می شیم
من هم که دل خوشی از این امتحان ها ندارم
درد سر ها هم برای ۱ ماه شروع می شه شاید برای ۱ ماه دره این وبلاگ رو تخته کنم.
تابستان هم می خوام بیام ایران
ببینم این ایران چه شده و یه حالی به حولی ببرم با این رفیق رفقا
خدا کنه از دست این امتحان ها بر بیام
امروز هم رفته بودم مدرسه از معلم امتحان های سال پیش رو گرفتم
همین  ۲ دقیقه پیش داشتم حل می کردم که یاذم افتاد خیلی وقته اپدیت نکردم
منم که از خدا خواسته که این ورقه ها رو ول کنم اومدم پایه کامپیوتر تا اپدیت کنم
حالا برید حال کنید
چشم اون استقلالی ها که خوشحال شده بودن من اپدیت نمی کنم کور

اینم چندتا عکس :

خاک تو سره دختره که چنین دوست پسری دره نمی دونستم تو ورزشگاه هم شماره می دن به هم ....



خوب من باید برم ..... تا اپدیت بعد بای