سلام.
خوبید؟ یه موضوع اینجا برای من مبهم مونده که چرا ما هر سال باید به امید پیروزی به زمین بریم ولی یه تیم دیگه قهرمان بشه ؟ ( البته تو این سه سال اخیر  ). چرا اول لیگ به دی مردم صابون می زنید که ما قهرمانیم ؟ ..... تا کی بایر صبر کنیم تا این پرسپولیس همون پرسپولیس قبلی شه ؟. حالا ممکن هست بعضی ها با من مخالف باشند و بگن این پرسپولیس خیلی خوبه  ( منم مخالف نیستم ولی وقتی تیم تمرین نمی کنه و سر تمرین جک می گن همین می شه  ).
شاید بعد از باخت هایی که پرسپولیس تو لیگ داشت بعضی ها می گفتند : اگه اون توپه به دروازه می رسید گل می شد  ( خسته نباشی ) اقا از تفکر ها نداشته باشید غلط می باشد  تازه بعد از بازی هم خیلی شنیدم باخت رو بخاطر پروین می دونند. بیا درستش کن همین جور تفکر ها بود که باعث شد پرسپولیس حذف بشه  . قبلا گفتم حالا هم می گم پروین سلطان هست  همیشه هم سلطان می مونه سلطان هم هیچ وقت تغیید نمی کنه . دوم اینکه به این استقلالی مربوط نیست که من چی می نویسم  اینا  نمی تونند تو قسمت کامنت نظر بدن ایمیل می زنند  این بز ها چقدر می ترسند .
شنیدم می خوان برانکو رو بی کار کنند  نمی دونم چی بگم .
ولی می گن یه مربی باید هر سال تغییر کنه چون سیستم هاش که لو بره تیم می بازه  ( البته منظورم تیم های ملی بود ها ) .
خیلی دوست دارم نظرتون رو در موردش بدونم . در اخر هم اگه می خوایم تیم موفقی داشته باشیم باید انگیزه داشته باشیم دوم تجربه بازی کنان است .
یا علی بای.

فقط یک کلام


سلام .
خوبید امروز اومدم فقط یک کلام بگم و برم چون اصلا حال اپدیت ندارم . با این بازی ای که ما کردیم  باید بریم ...... ( الله اکبر ).
اصلا ما امسال شانس نداشتیم از هموم اول هم معلوم بود . انشالله ساله دیگه . امسال فقط کارم شده بازی فیفا ۲۰۰۵ و از این جور بازی ها  تازه اینکه چیزی نیست ۲ بار تا حالا نزدیک بوده خونه رو اتیش بزنم  ( اومدم کباب درست کنم نفت زیاد ریختم  .... یه بار هم بنزین ریختم  ۱ بار هم غذا رو سوخت چون داشتم فیفا بازی می کردم  ).
یه مطلب تو اینترنت پیدا کردم گفتم شما هم ببینید :
خواستم بگم هیچ فرقی نمی کنه اگه مردم پژو چهار چرخ دارن تو پژو دو چرخ....
ملت منطقه شهرداری شون ۱ رقمی هست ولی برای تو ۴ رقمی .
ملت دانشگاه فلان امریکا پذیرش گرفتن تو دانشگاه ازاد دوقوز اباد
ملت با پول تو جیبیشون می تونند یه کار خونه ابنبات چوبی بخرند ولی تو با پول یک ماه می تونی یه ابنبات چوبی بخری.
ملت کادو تولد ماکسیما می گیرند ولی تو یک بوق برای دوچرخه ات می گیری....
ملت یه نصف روز کار می کنند و یک ماه عشق ولی تو یک ماه کار می کنی و یک نصف روز عشق....
اینا رو همش گفتم چون اگه یک ادمه بز صفت باشی به این چیز ها فکر می کنی. وقتی ادم می شی که یه نفس عمیق بکشی و برای خودت استین بالا بزنی  ( خانوم ها بیخیال شن این تیکه رو ) ......
یه مطلب دیکه هم پیدا کردم اینم خیلی جالبه گر چه شاید شنیده یاشید:
یه اهو خیلی خوشگل بود یه روز یه پری سراغش میاد میگه دوست داری شوهر اینده ی تو چجور ادمی باشه :
اهو : یه مرد خونسرد . خشن و زحمتکش .
پری ارزوی اهو رو براورده کرد .
۶ ماه بعد اهو با یه خر ازدواج مرد.
بعد ار چند ماه اهو برا ی طلاق پیش حاکم شهد رفت .
حاکم علت : طلاق چیست ؟
اهو :توافق اخلاقی نداریم . این خره.
حاکم : دیگه چی ؟
اهو : ابروم پیش همه رفته . همه می گن شوهرت حماله . مشکل مسکن دارم خونم مثل طویله شده .
حاکم دیگه چی ؟
اهو : هر چی ازش می پرسم مثل خر به ادم نگاه می کنه .
حاکم : دیگه ؟
اهو: از من خوشش نمی یاد هی به من می که لاغر مردنی.
حاکم رو به الاغ گفت همسرت راست می گه ؟
الاغ : اره
حاکم : چرا این کار ها رو می کنی ؟
الاغ : واسه اینکه من خرم .
حاکم : راست میگه دیگه خره .
نتیجه گیری : در انتخاب همسر توجه کنید .
خو دیگه من باید برم . تا هفته دیگه بای  .