یه روز تلخ ( سیم جیم کردن باخت )...!!!

در مورد این چت روم بقل باید بگم که هر زور جمعه ساعت ۲:۳۰ تا ۵ من توش هستم  اگه خواستید بیاید
در روزی که نه استحقاق حتی تساوی داشتیم، در روزی که شادی برای ما حرام بود موفق شدیم در لحظات آخر گل تساوی را به تور دروازه عمانیها بدوزیم. ایران امروز از همان جایی ضربه خورد که در بازی با تایلند بارها و بارها متزلزل نشان داد. فضای خالی بین مدافعان، فاصله زیاد خط هافبک با خط دفاعی، نفوذهای بی نتیجه بداوی و فضای خالی پشت سر او که گل دوم را از همان نقطه دریافت کردیم. ایران به جز نداشتن تاکتیک و بر نامه و به قولی دادن میدان به عمانی ها متاسفانه اخلاق را نیز از کف داد. ساعت داور دقیقه 56 بازی را نشان می دهد. فضای پشت بداوی به یک کانال تبدیل گردیده است. بازیکنان عمان با رحمان رضایی تک به تک می شوند و رحمان چاره ای جز خطا ندارد. رحمان بلند می شود به سمت بداوی می رود: (( چرا بر نمی گردی؟)) : (( به تو چه ربطی دارد؟ همش غر می زنی)) در این لحظه بود که به ایرانی بودن خودمان تاسف خوردیم. فوتبال به کاراته و تکواندو تبدیل می گردد و شاید اگر یحی گل محمدی نرسیده بود کار به بیمارستان می کشید! بله این چنین بود که گزارشگر عرب شبکه دوبی اسپرت به یک سکوت پر معنا روی می آورد، اینجا بود که عادل فردوسی پور از خجالت نمی تواند به سمتی روی برگرداند و اینجا بود که میلیونها ایرانی متاسف شدند. برای خودشان، برای کشورشان، برای ....

ایران بازی را مساوی کرد اما آیا به راستی ما استحقاق این مساوی را داشتیم؟ ایران مشکلات فراوانی داشت. از خط دفاع تا خط حمله. کندی خط هافبک، نا هماهنگی بین بازیکنان خطوط 3 گانه. شاید اگر ابراهیم میرزاپور نبود ایران به یک شکست تلخ و سنگین رضایت می داد. در نیمه دوم ابراهیم میرزاپور بود که ما را به یاد احمد عابدزاده ها و ناصر حجازی ها انداخت. دفاع از هم گسسته ایران بارها و بارها در آفساید گیری اشتباه عمل کرد. علوی با یک کندی خاص به بازی می پردازد. قدرت بدنی تک تک بازیکنان در نیمه دوم کاهش می یابد و فقط و فقط به لطف داور مسابقه توانستیم نتیجه را مساوی کنیم. در روزی که 3 بازیکن ایران باید اخراج می شدند، در روزی که بیشتر از حد معمول وقت تلف شده از سوی داور لحاظ می شود ایران توانست بدون تاکتیک و برنامه با 1 امتیاز از میدان مسابقه خارج شود.

عرض کنم که مسابقات قبلی هیچ کس برنده نداش  ( شاید من سخت دادم ).
جواب مسابقه قبلی : با شرکت ۱۳ تیم بود !!!

به این دو جا سر بزنید جای با حالیه

http://persepolis-armin.persianblog.com

http://sorkhestan.persianblog.com

تا بعد یا علی داش علی رضا !!!!!
نظرات 6 + ارسال نظر
قاسم گلی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:16 ب.ظ http://sorkhestan.persianblog.com

داش علی رضا سلام. خوبی ؟ آقا من نمی‌دونستم که کره‌ای . در هر صورت هر جا که هستی موفق باشی. به خاطر لطفتم که لینکم کردی و گفتی بهم سر بزنن خیلی ممنون. آقایی کردی. منم آپ کردم. سر بزنی خوشحال می‌شم.

صلح دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:30 ق.ظ

در قوانین مدنی جمهوری اسلامی ، زن جنس دوم و در تصاحب ارث و ارزش وجودی ( خون بها) نصف مرد محسوب می شود . این رژیم با امضاء نکردن کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان ، رسماً و به گونه ای آشکار به اجحاف در حق زنان ایران قرار دارد .

آرمین پرسپولیسی دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:29 ب.ظ http://persepolis-armin.persianblog.com

سلام . بابا یه خبر می دادی آپ کردی من هم آپ کردم یه سر بزن . موفق باشی .
قرمزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززته

شهرام سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.berzileiran.persianblog.com

سلام وقت کردی یه سری هم به ما بزن موفق باشید

نانا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:15 ق.ظ http://www.nanaeevaamo.persianblog.com

سلام..خوبی اخه من که طرفدار اس اس چی کار کنم از یه طرف غیرتم نمیزاره بیام از یه طرفم دوست دارم بیام نمیتونم نیام تو بگو چی کار کنم؟؟

اس شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:22 ق.ظ http://؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما از پرسپولیس حمایت می کنیم
کمیته حمایت از حیوانات وحشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد