سام مجدد به همه

سلام سلام سلام و صد سلام به همه فوتبال دوستا و اونایی که وبلاگ دارند .خوب این این اولین نوشته من تو وبلاگ جدیدمه........... ا.ا.ا.ا سلام . چرا باز کج نگاه می کنی . چرا بیل دسته . چی شده ( این هر روز کج نگاه می کنه ) تو چشمات کجه یا کج نگاه می کنیم . من چی فکر می گم؟.... من می گم چشمات کجه .... چرا بیل دسته ته ؟... دو باره من چی می گم ؟ ..... خوب تو باغچه بودی حتما . چی ؟..... من خنگم . اگه من خنگم تو چی هستی دیگه . خوب بابا حالا یه زره برو عقب . حالا خوب شد . کی میام ایران ؟ ساله دیگه . بگذیم . مقاله ای خواندم که ایران در مقابل لبنان خوب بازی نکرد ولی در مقابل استرالیا خوب بازی کرد.. من با شما موافق نیستم. ایران در مسابقه با استرالیا قدرتمندانه تر از بازی با لبنان عمل نکرد ایران با برانکو؛ و با بازیکنانی گمنام و جوان ایران را به قهرمانی اسیا رساند و کره جنوبی و ژاپن را شکست داد. در ان دوران ایران به مقام 32 فیفا رسید. پس از رفتن او؛ ما به ردیف 42 رسیدیم و الان به 35 صعود کرده ایم انکار نمی کنم که نا هماهنگی وجود دارد؛ ولی به او وقت بدهید. او چند وقت زیادی نیست که به این سمت رسیده. تیم ما با راهنمایهای برانکو؛ بازی را به تیمهای مقابل تحمیل میکند و بیشتر بازی در زمین حریف می باشد و فشار زیادی بر روی تیم حریف است. حتی در دفاع کردن نیز از زمین حریف فشار گذاشته میشود و حتی مهاجمان ما در دفاع کردن و پس گرفتن توپ نقش دارند. از این لحاظ؛ با راهنمایی او؛ خطر روی دروازه ما کمتر است و توپ و کنترل بیشتر در دست ما. باشد که تشکر از خدمات بزرگ این مرد؛ باعث دلگرمی او برای هر چه بهتر کردن تیممان باشد. بعد منتظر برد از کره؛ بلکه تیمهای قدر تر دنیا باشید می گید نه نگاه کنید . ا... راستی یه چیزی یادم رفت رضا زاده با دو مدال طلا قهرمان شد دو باره این قهرمانی رو به همه تبریک می گم . راستی یه سر به وبلاگ میثم ( کیسه حمومی ) این کنار نوشتم بزنید .یه زره بخندید . می گه استقلال قهرمان می شه ( حرف های خندهدار می زنه ) . یا علی داش علی رضا...
نظرات 8 + ارسال نظر
گلدوست پرسپولیسی یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:05 ب.ظ http://goldoost.persianblog.com

سلام اول

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:05 ب.ظ

لینکت رو هم درست کردم بیا ببین

عابدزاده= عقاب آسیا یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:14 ب.ظ http://ghermezeteh3.persianblog.com

سلام داش علی رضا. همونطور که امر کرده بودی لینکت تمیز و مرتب شد. ممنونم که بهم لینکیده بودی. شرمنده دیر شد. راستی این میثم هم از اون ۶ تایی هاست؟ بنده گون خدا!!!! آدم دلش میسوزه. جوونای به این رشیدی میبینی تو رو خدا به چه روزی افتادند؟؟؟!!!! نچ نچ نچ نچ!!!!! ای داد بی داد. همش به خاطر بی عقابیه آقا. بذار برگرده .....

استقلال اس اس یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:35 ب.ظ http://esteghlalss.blogsky.com

aval ke ma nabakhtim.....va age be bakht ha negah koni ma 1 bakht va shoma 3 bakht darid.....dar zemn shoma ham be paye perspolis pir shid elahi

گلدوست پرسپولیسی یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:21 ب.ظ http://goldoost.persianblog.com

سلام پیروزی پرسپولیس رو تبریک میگم

وحید پرسپولیسی یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:38 ب.ظ http://perspolis-wins.persianblog.com

سلام داش علی رضا............
اقا خیلی حال کردم...............دمش گرم پرسپولیس ...........شموشک بخواد برای پرسپولیس شاخ بشه پرسپولیس باید بره بمیره.......خلاصه کلی حال کردم پرسپولیس برد.........استقلالم امشب میره تو زمین لوله میشه بر میگرده........که اونوقته که خوشحالیم ۲ برابر بشه......

خوب داش من این لینکتو گذاشتم و این که ممنون از لینکی که گذاشتی..........
پرسپولیس قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه به لطف یزدانو بچه ها پرسپولیس قهرمان میشه پرسپولیس قهرمان میشه حالا لای لای لای لالالی لالای لالای لالای...........
در ضمن این یارو میثم رو ول کن حرفای خنده دار زیاد میزنه...........اخه استقلال ماله این حرفا هست که بخوادقهرمان بشه

نیک دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:09 ق.ظ http://juventus1985.persianblog.com/

سلام ..........خیلی ممنون که لوگوی منو گذاشتی.......امیدوارم که هر جا هستی شاد باشی.......یا علی

میثم دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:46 ق.ظ http://khabardagh.persianblog.com

علی رضا خفن سر کاری.من خوده میثمم.تو مدرسه پسورد رو بهت میدم.تا این وبلاگ دوتامون باشه.موافقی که؟راستی دیشب اپدیت کردم.بیا ببین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد